- Ne kérdezd, ki vagyok, mert:

"Senki sem különálló sziget...minden halállal én leszek kevesebb, mert egy vagyok az emberiséggel!

- Ezért hát sose kérdezd, kiért szól a harang! Érted szól!"

2011. április 7., csütörtök

Nem Vagyok Érzéketlen!

Ha nem vagy szuper-szexi, nagy bögyű, hosszú lábú csinibaba, akkor a média "érzéketlen" lesz veled szemben! Hanyagul fog mellőzni, és hamar elfelejtenek! Főleg akkor, ha valamikor nem is dobtak túlságosan fel, mert nem voltál "menő". Ez van,  mert a média ipar lett, csak pénzt akar, de ez legyen az ő bűne! Én jó zenét akarok, és ezért én magam válogatom meg, mi számomra a kiemelkedően jó, és mi a közönséges! Ha ezúttal hibáznék, az kiderül, de előbb hallgassátok végig!


9 megjegyzés:

Agnes. írta...

Karesz! O itteni lany, es ez a dala orok kedvencem:)nincs olyan het, hogy ne hallgatnam meg.

Most akkor koran reggel, koszi!

_lua_ írta...

Bom dia, conhecendo seu cantinho agora.
Excelente bom gosto para com as imagens e as palavras.
Detalhe para o fundo do blog, diferente e encantador.

Posso te seguir? Gostaria de acompanahr seus devaneios.
Bjs da lua e um ótimo dia.

=))

carpe diem írta...

Szép ez a dal! Tetszik! :))

Spartacus írta...

Bizony,bizony,hogy a média ipar lett,és el akarják hitetni a mostani fiatalabb generációval,hogy ha nincs kocka hasad,fehér fogad,és nem elég napsütötte a bőröd(vagy agyon szoláriumozott),akkor igazán nem is vagy senki.Sajnos ezt a maszlagot sokan meg is eszik.amúgy nagyon tetszik ez a szám nekem is.

MJ írta...

Kellemes hang, jó zene. Nekem is tetszik.

Karesz írta...

Lua, você é bem-vinda! Obrigado pelo feedback :-)))
Claro, você pode se inscrever através de meus seguidores.
Bjs! :-)

Kedveseim: Ágnes, Carpe Diem, Spartacus, MJ, ezek szerint, közel állunk a zenei gusztusunk révén (is)!

:-)))

Erika Nagy Farkas Dudás írta...

Szép, örülök, hogy fölhívtad a figyelmem rá. Fölnőtt gyerekeim most azt a zenét hallgatják, amit mi harminc éve. És az unokáim is. Ez jelent valamit. Nem azt, hogy régebben minden jó volt, inkább azt, hogy időtálló zenék...
Szép estét!

Anikó írta...

Nekem is tetszik :))

Sofía írta...

what?