- Ne kérdezd, ki vagyok, mert:

"Senki sem különálló sziget...minden halállal én leszek kevesebb, mert egy vagyok az emberiséggel!

- Ezért hát sose kérdezd, kiért szól a harang! Érted szól!"

2011. május 26., csütörtök

ELRABOLT ILLÚZIÓK


ELRABOLT ILLÚZIÓK

Mondd, miért van úgy az
Ha szó, mi száll, mint gaz
Megbánt, fáj, s ha igaz
Nincs rá gyógyír és vigasz

Kimondott szavak! Vágnak.
Mögöttük elfojtott vágyak
Kétségbeesett jajszó kiáltva
Száll, és magára hagyatva
elszállt, és dicstelen remény
beteljesült sors, kialvó fény.

Mondataim, melyek mögött
vannak Szavaim, melyek fölött
én vagyok, de semmit sem láthatsz
Elrejtem szemed elől, mert ártasz.

Megtanultam végre a nagy leckét
mitől roppant gerinccel hajlok kétrét
Én most tudom, bár mindig is tudtam
Elmondom tudd te is, mire jutottam:

Ne váltsd meg a világot, hiába teszed
Rámegy vagyonod, kedved és életed
és marad az űr, az érthetetlenség
bámulók serege, lelkedben kétség.

És tagadd le neved, takard el arcod
Láthatatlanul vívj örökös harcot!
Álarcod soha ne vedd le magadról
Soha ne olvass többet a szavakból!
Ne mutasd, ha tudod, ha érted!
Ne tudják, te tudod, ha nem is kérded!

Nyárády Károly

10 megjegyzés:

Muzsi Attila írta...

Menő...:-)

MJ írta...

Ez most nekem nagyon betalált.
Lassan, biztosan bedarálnak ... és kezdem megbánni, hogy egész életemben becsülettel tettem amit tennem kellett. Valóban álarc mögött kellett volna maradnom és akkor most mehetnék bármely irányba.

carpe diem írta...

Mester! Örülök, hogy újra itt vagy a fedélzeten!

zsedely írta...

Jó!

online-lehetőségek írta...

Kedves Karesz jó, hogy itt vagy újra és ez tényleg találó ahogy MJ irta:))

iri írta...

Szeretnem tudni, hogy nem a szived csordult tul!Versed nagyon jo, de a valosagban minden fajo szora a gyogyir:megbocsatas.
Hat csak ennyit mert a tobbit ugyis csak te tudod!

iri írta...

Ajanlom ezt az eneket:
http://www.youtube.com/watch?v=awWhbiUwioM&feature=player_embedded

kaisu marjatta írta...

Nem lehet sok jót, ez az, amit akarsz .. Minél többet hozunk létre a jóság úgy fog nőni, mint a pitypang virág az egyik 200 új mag .. Tehát ha én egy rossz ellenőrzést növelni is .. Nem akarok rosszat tenni. válasszunk jó .. Bízom benne, hogy egy napon egy ember felébred, és eltemetik a föld önzés .. lelkünk nem kell más, mint a béke és a szeretet. elménk és a mi ének szeretné kezelni, ezek Nui nyffomaani .. Kapok egy telhetetlen vágy .. Adok neked 5 pitypang, hogy 1000 az új szerelem a munka ..

ÉvaZsuzsanna írta...

Mondd! - ha csak egy D-vel írjuk, akkor valaki valamit mond...

Dió írta...

Nekem most elakadt a szavam...
valami olyan súlyos itt legbelül.