- Ne kérdezd, ki vagyok, mert:

"Senki sem különálló sziget...minden halállal én leszek kevesebb, mert egy vagyok az emberiséggel!

- Ezért hát sose kérdezd, kiért szól a harang! Érted szól!"

2013. november 9., szombat

Vakon szeretve



Vakon szeretve Őt

Hagyd a Nőt álmodni úgy, s hagyd is Őt azzá lenni, aki!
Hagyd Őt álmodni úgy, hogy szeretni kelljen Őt, ki elhiszi
hogy szeretni Őt a legjobb, s a trófeát is úgy kell elvinni
hogy elhitesd vele, te csak a szívét akartad hódítani
de tiéd lett teste is, s Ő semmit sem tudott mit tenni!
Úgy légy te is vak, és szeresd azt, kivel boldog akarsz lenni
mert meglehet, téged is csak vakon tud egyvalaki igazán szeretni.

Nyárády Károly

2 megjegyzés:

Lili írta...

kukk

Lili írta...

Szia Karesz :) Úgy örültem, h. elmúlt a némaságra ítéltetésem, és újra tudok kommenteket írni. Pár napig úgy tűnt, h. működik is rendesen, de ma próbáltam magamnál válaszolni Neked, de megint semmi :(( Sőőőt az Alter-Egod-ba sem tudok belépni, meg van tagadva a belépés tőlem, azt írja ki.