- Ne kérdezd, ki vagyok, mert:

"Senki sem különálló sziget...minden halállal én leszek kevesebb, mert egy vagyok az emberiséggel!

- Ezért hát sose kérdezd, kiért szól a harang! Érted szól!"

2011. február 27., vasárnap

Választás!

Tegnap, szombaton Nagyváradon volt választás. Állítólag! Az RMDSZ új elnököt választott! Van aki erre azt mondja, ez egy fontos hír, esemény stb.! Mindez persze az erdélyi magyarságra nézve lenne nagyon fontos! Nem az! 
Elmondom én, illetve bemutatom, hogy egy erdélyi magyar ember számára mit jelent fontos döntéseket hozni! Íme:

Tegnap este feleségem engem is döntés elé állított. Dönthettem. Törley, vagy Hungaria?
Ez volt az ajánlat, és én is döntöttem! Higgyétek el, ez alkalommal egyetlen pillanatig sem éreztem úgy, hogy bárhogyan fogok dönteni, abból nekem valami rossz is származhatna.
Hasonló választási lehetőséget kívánok minden becsületes, magyar embernek!

5 megjegyzés:

online-lehetőségek írta...

Kiváncsi vagyok melyik pezsgő mellett tetted le a voksot??
Szép estét kivánok Neked Karesz:))

Spartacus írta...

Igazad van Karesz barátom,minden más választás fontosabb az RMDSZ belső választási ügyeinél!Remélem egy szép estét töltöttetek a feleségeddel,na és a pezsgő társaságába.

Nyárády Károly írta...

Hajjaj!
Anikó, bevallom Neked őszintén, balról jobbra történt a dolog. :-)
Egyszer, és mindenek fölött HUNGÁRIA, aztán... és akkor befejezésképpen a Törley.
Spartacus barátom, láthatod, én tudok választani! :-)
Az rmdsz pedig, nos, ők majd holnap, ha lesz időm és kedvem is nekik is üzenni valamit. :-D

Artemis írta...

Szóval úgy! Nagy választások voltak otthon. Nekem bezzeg csak egy választási opció maradt, s azt mind kiválasztottam: ne maradjak (lehetőleg) otthon :))

Unknown írta...

Tökre igazad volt, még akkor is, ha éppen a másik pezsgőt választod!:)